PRODUKTLANSERINGAR

TV-reklam är ibland mycket effektivt men frågan är om det är lika lönsamt som kostsamt?

Vi på Eventation har en hel del erfarenhet av andra alternativ för att få ut era produkter till en bråkdel av priset för tv-reklam och reklam i övrig media. Framförallt hittar vi ofta på unika sätt att lansera era produkter direkt riktade mot kunden ute på fältet.

På mässor, festivaler, köpcentrumsjubileum eller invigningar. Vi har även ett stort kontaktnät när det gäller produktplaceringar i t ex tidningar, film och tv. Eller varför inte låta en kändis vara ansiktet utåt för er produkt eller agera som en levande reklampelare genom att använda sig utav era produkter.

Hör av er och berätta om er produkt så skräddarsyr vi ett par förslag åt er.

PRODUKT-
LANSERINGAR

TV-reklam är ibland mycket effektivt men frågan är om det är lika lönsamt som kostsamt?

Vi på Eventation har en hel del erfarenhet av andra alternativ för att få ut era produkter till en bråkdel av priset för tv-reklam och reklam i övrig media. Framförallt hittar vi ofta på unika sätt att lansera era produkter direkt riktade mot kunden ute på fältet.

På mässor, festivaler, köpcentrumsjubileum eller invigningar. Vi har även ett stort kontaktnät när det gäller produktplaceringar i t ex tidningar, film och tv. Eller varför inte låta en kändis vara ansiktet utåt för er produkt eller agera som en levande reklampelare genom att använda sig utav era produkter.

Hör av er och berätta om er produkt så skräddarsyr vi ett par förslag åt er.

KONTAKT

15 + 3 =

Richard Liljegren, ägare och grundare Eventation

Dela gärna: